شعر بسیار زیبا از علامه حسن زاده

گلچینی از مطالب دینی و پاسخ به سئوالات

شعر بسیار زیبا از علامه حسن زاده



شعر علامه حسن زاده آملی: 
باز دلم آمده در پیچ و تاب
انقلب ینقلب انقلاب

همچو گیاه لب آب روان
اضطرب یضطرب اضطراب


آتش عشق است که در اصل و فرع
التهب یلتهب التهاب

نور خداییست که در شرق و غرب
انشعب ینشعب انشعاب

آب حیاتست که در جزء و کل
انسحب ینسحب انسحاب

شک که دل موهبت عشق را
اتهب یتهب اتهاب

از سر شوق است که اشک بصر
انحلب ینحلب انحلاب

صنع نگارم بنگر بى حجاب
احتجب یحتجب احتجاب

سر قدر از دل بى قدر دون
اغترب یغترب اغتراب

آمُلیا موعد پیک اجل
اقترب یقترب اقتراب


نظرات شما عزیزان:

پیرمرد
ساعت16:46---26 بهمن 1392
سم الله الرحمن الرحیم
سلام
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علامه حسن حسن زاده, آملی , اشعار , مناجات,
نویسنده : مشاور مذهبی
تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1388
زمان : 9:30


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.